1920- luku oli Suomessa suurta uudistumisen aikaa. Elintaso nousi ja siihen vaikutti pääosin asunto-olojen parantamiset. Autojen, puhelimien ja radioiden määrä lisääntyi myös huomattavasti. Maailma nähtiin pienempänä kuin aikaisemmin ja monet ihmiset halusivat lähteä ulkomaille. Sisällissodan jälkeen Suomen kansa oli jakautunut kahtia ja 1920-luvulla pyrittiin eheyttämään ja korjaamaan niiden väliset erimielisyydet, niin että Suomessa olisi vain yksi yhtenäinen kansa.
lähteet: http://fi.wikipedia.org/wiki/1920-luk
kuvat:http://fi.wikipedia.org/wiki/1920-luku
http://www.taksihelsinki.fi/hta/?q=fi/content/1920-1930-luku
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti